آشنايي با پرسپت و نحوه كار

قبل از هر چيز لازم است تا ورود شما را به جامعه كاربران پرسپت تبريك گفته و از اينكه پرسپت را به عنوان بستري براي انتشار محتواهاي خود برگزيده‌ايد كمال قدرداني را داشته باشيم. اين مقاله جهت آشنايي شما عزيزان با پرسپت و نحوه كار آن نوشته شده است.

معناي لغوي پرسپت

شايد براي شما عزيزان لغت "پِرسِپت" معناي گُنگي داشته باشد. پرسپت در لاتين به معناي "مفهوم و ادراك" است. حس ادراك و فهم، مهم‌ترين داشته‌ي انسان است كه مي‌تواند در طول حيات از آن بهره بسياري ببرد. شايد مهم ترين دليل انتخاب اين نام توسط ما تاكيد بر همين ارزش والاي انساني باشد.

 

 

چگونه شروع شد  

داستان پرسپت از برطرف كردن يك نياز در جامعه كاربران ايراني آغاز شد. نياز به وجود يك پلتفرم جامع در بستر وب براي انتشار محتوا كه براي تمام حوزه‌هاي مناسب باشد. پرسپت فعاليت خود را از سال 97 با برنامه‌ريزي و سيستم سازي جهت ايجاد اين بستر آغاز كرد. رفته رفته با گذشت زمان ايده‌هاي جديد ما را بر آن داشت تا پلتفرم هرچه كامل‌تر در اختيار شما عزيزان قرار گيرد. نهايتا پرسپت در سال 98 آماده ارائه خدمت به كاربران ايراني شد.

Image for post

نحوه كار پرسپت

تعامل كاربران با پرسپت در قالب نويسنده و خواننده انجام مي‌گيرد. در ابتداي ثبت نام كاربر به عنوان خواننده شناخته مي‌شود و با انتشار اولين مقاله به نويسنده تغيير مي‌كند كه اين كاملا بستگي به ميل و علاقه كاربران در نوع تعامل خود با پرسپت دارد. 

اگر شما مي‌دانيد محتوايي داريد كه مي‌تواند براي كسي مفيد باشد حتما آن را در پرسپت انتشار دهيد و به عنوان يك نويسنده فعاليت خود را آغاز كنيد. براي آشنايي بيشتر با امكانات سايت به اين صفحه برويد. 

در پرسپت نويسنده‌ها در موضوعات مختلف مطالب مفيدي ارائه مي‌دهند كه شما مي‌توانيد آنها را دنبال كنيد و از مطالب ايشان استفاده نماييد. اگر مقالات نويسنده در حالت رايگان قابل مشاهده نبود مي‌توانيد از اين صفحه نسبت به خريد اكانت اقدام نماييد با اين كار علاوه بر عدم نمايش تبليغات سيستمي براي شما، از نويسنده مورد نظر به صورت مستقيم حمايت خواهيد كرد. اين حمايت با توزيع مستقيم حق اشتراك‌هاي خريداري شده بين نويسندگان صورت مي‌گيرد. اميدواريم با اين اقدام گامي موثر در راستاي حمايت از جامعه نويسندگان و ارتقاء فرهنگ مطالعه در كشور برداريم. 

Image for post

كسب درآمد از پرسپت

در پرسپت بنويسيد و مطابق با كيفيت و ميزان فعاليت خود رشد كنيد. مخاطب جذب كنيد تا اجازه كسب درآمد به شما داده شود. در صورت كسب مجوز درآمد در پرسپت، مقالات مي‌توانيد مقالات غيررايگان منتشر كنيد و از ميزان مطالعه كاربران ويژه كسب درآمد كنيد. 

Image for post

محتواي خود را بنويسيد و آن را در شبكه هاي اجتماعي مختلف انتشار دهيد تا ديگران نيز از محتواهاي شما استفاده كنند. اين كار موجب رشد سريعتر امتياز و به تبع آن درآمد شما خواهد شد.

از خواندن و نوشتن لذت ببريد

همين حالا ثبت نام كنيد