ابزارهاي نوشتاري براي فريلنسرها
خواه يك نويسنده فريلنسر باشيد كه براي هميشه در خانه كار ميكنيد، يا در ماههاي گذشته به شما دستور داده شده است كه در خانه بمانيد، بهرهوري بسيار مهم است. شما ابزاري براي نوشتن ميخواهيد كه به افزايش درآمد شما كمك كند. ابزارهايي تأثير گذار كه پيوندهاي محكم با مشتري ايجاد ميكنند.
با گذشت سالها، ليست ابزارها و ميانبرهايي كه در نوشتن تجاري استفاده ميشود رشد كرده است. با توجه به اينكه در حال حاضر دوركاري را همه انجام ميدهند تا سرعت انتشار كرونا را كاهش دهيم، فكر كرديم زمان خوبي است كه يك ليست جديد از اين ابزارهاي كاربردي را براي شما ايجاد كنيم.
بسياري از اين ابزارها يا سايتها رايگان هستند و برخي از آنها هزينه كمي دارند. همه اينها ارتباط با مشتري، انجام سريع كار، ارسال فاكتور و موارد ديگر را بسيار آسان كرده است. بهتر از همه آشنايي با برخي از ابزارهاي محبوب فناوري موجود، به شما كمك ميكند تا كارفرماها را پيدا كنيد.
اگر شما از نوع فريلنسرهايي هستيد كه دوست داريد ابزارهاي فني را پيدا كنيد و زندگي خود را راحتتر كنيد، در بين اين ابزارها جستجو كنيد و لذت ببريد. ما آنها را به دستههايي تقسيم كردهايم بنابراين مي توانيد سريعاً نوع ابزار مورد نظر خود را پيدا كنيد.
ابزارهاي وبلاگ نويسي
با توجه به اينكه طي سالهاي گذشته تعداد زيادي از كارهاي نوشتاري به صورت پستهاي وبلاگ درآمده است، بنابراين بايد ياد گرفت تا از برخي ابزارهاي عالي وبلاگ نويسي استفاده كنيم. در اينجا يك مجموعه ابزارهاي وبلاگ وجود دارد كه به شما كمك زيادي در بافتن مشتريان مي كند:
1. Headline Analyzer
اگر براي امرار معاش وبلاگ مينويسيد، خيلي زود وسواس نوشتن عناوين برجسته را پيدا ميكنيد. اين ابزار رايگان از فروشگاه نرم افزاري بازاريابي غير مجاز مي باشدchedule به شما كمك مي كند تا عنوان خود را در چندين عامل از جمله تعامل عاطفي قدرتمند بهبود ببخشيد. جذاب و مفيد!
2. جستجوگر طول عنوان و برچسب Moz
يكي از كارهايي كه نويسندگان حرفهاي قبل از ارسال يك عنوان اصلي يا پست وبلاگ به انجام ميدهند بررسي طولاني بودن عنوان پيشنهادي پست و بررسي مناسب نتايج گوگل است. نشان دهيد كه قبل از بايگاني، با قرار دادن آن در جعبه جستجوگر ساده و رايگان جستجو Moz، تأييد شود كه عنوان مناسبي است.
3. WordPress Editorial Calendar
اين افزونه رايگان يك طرح تقويم ايجاد ميكند كه ميتوانيد پستهاي خود (يا مشتري خود) را بر روي آن ترسيم كنيد و به شما كمك ميكند تا ماه كاري را سپري كنيد. به عنوان مثال، در اينجا نمونهاي از يك ماه اخير در اينجا وجود دارد:
شبكههاي اجتماعي و سئو
به طور فزاينده نويسندگان مستقل نياز دارند كه نه تنها براي خواندن توسط انسان، بلكه براي درك موتورهاي جستجو و همچنين چگونگي پخش محتوا در شبكههاي اجتماعي بنويسند. اگر مشغول انجام كارهاي اجتماعي هستيد يا براي مشتريان وبلاگ خود كلمات كليدي پيدا مي كنيد، اين ابزارها به شما كمك مي كنند:
4. Hootsuite
اگر توليد پستهاي اجتماعي را براي مشتريها انجام ميدهيد بايد يك برنامهريز داشته باشيد بنابراين ميتوانيد به صورت دستهاي كار كنيد. در غير اين صورت مديريت شبكههاي اجتماعي شما را ديوانه ميكند.
Hootsuite علاوه بر نوشتن و برنامه ريزي آسان پستها در چندين شبكه اجتماعي به شما امكان مي دهد به راحتي مواردي را براي اشتراك مجدد در فيدهاي خبري خود بدست آوريد (زيرا پست هاي شما نبايد همه مربوط به مشتري شما باشد، درست است؟) مانند بسياري از ابزارهاي ذكر شده در اينجا كه داراي سطح پولي هستند، مي توانيد با يك حساب كاربري رايگان شروع به كار كنيد.
5. KWfinder
وقتي مشتريها ميگويند "كلمات كليدي را براي محتواي خود پيدا كنيد" ميتوان به اين ابزار مفيد، متوسل شد. يك ميليون ابزار كلمه كليدي رايگان وجود دارد - اما KW به شما نمي گويد كه جستجو چقدر محبوب است، بلكه ميگويد چه كسي در آن جستجو قرار دارد، چه رتبه بندي براي آن براي خود دشوار است و چه شرايط مشابهي ممكن است فرصت بهتري را ارائه دهد.
به عنوان مثال، در اينجا نگاهي داريم به نتايج عبارت "ابزار نوشتن" ، كه مي خواهيم با اين پست رتبه بندي كنم.
6. Missinglettr
اگر وبلاگ مشتري شما خيلي جلب توجه نميكند در اينجا يك ابزار عالي براي توصيه وجود دارد. به طور خودكار 9 قطعه محتوايي را كه در طول يك سال به اشتراك مي گذارد ، مي چرخاند. Missinglettr اطمينان حاصل مي كند كه محتواي شما پس از روز اول از بين نرود و نتيجه بيشتري به شما مي دهد و مشتريان را وادار به ادامه كار مي كند.
7. SEMRush
شما ميتوانيد از اين ابزار براي جاسوسي از رقباي مشتري خود استفاده كنيد. ببينيد روند رفت و آمد آنها چگونه است، براي چه كلمات كليدي رتبه بندي ميكنند و موارد ديگر. اما اين پلتفرم داراي مجموعه كاملي از ابزارها به ويژه در سطح پرداختي پولي است. اگر مشترياني استفاده نمي كنند، به آنها پيشنهاد دهيد!
8. Yoast SEO
در اينجا ابزاري است كه مي توانيد به مشتريان براي وبلاگ وردپرس خود توصيه كنيد ، اگر قبلاً از آنها استفاده نكرده ايد. Yoast براي كمك به شما در بهينه سازي پست خود، پيشنهادات مفيد استفاده از كلمات كليدي را در داخل وردپرس ارائه مي دهد. اين يك روش توقف ساده قرمز-زرد-سبز دارد تا به شما نشان دهد كه چقدر خوب هستيد.
وب سايت و نمونه كارهاي نويسنده
بسياري از پلتفرمها هستند كه هزاران نمونه كار آزاد را در يك نقطه جمع مي كنند و مي خواهند بگويند كه ايده آل نيست. در حالت ايده آل ، شما نمونه كارهاي خود را مي خواهيد
9. Wayback
Wayback كه به عنوان Archive Internet نيز شناخته ميشود. سايتي شگفت انگيز و رايگان است كه ميتوانيد كليپهاي قديمي و گمشده را از سايتهاي از بين رفته پس بگيريد. اگر آدرس اينترنتي مورد استفاده در آن را ميدانيد ، به احتمال زياد Wayback وقتي عكس گرفته است و مي تواند آن را براي عكس گرفتن از صفحه جستجو كند.
با مشتريان احتمالي ارتباط برقرار كنيد
10. Apollo.io
در اينجا مثالي از چگونگي جستجوهاي دقيق در آن آورده شده است:
11. Calendly
روش اصلي براي تعيين اولين جلسه مشتري با يك برنامه تقويم است. اين ابزار يادداشتهاي يادآوري را براي شما و موضوع مصاحبه شما ميفرستد و راهي آسان براي برنامهريزي مجدد فراهم ميكند.
12. +Contacts
اين ابزار Google همراه با يك جايگزين ايميل مي تواند به شما كمك كند تا به سرعت بررسي كنيد آدرس الكترونيكي كه قرار داده ايد براي مخاطب مناسب است يا خير، در واقع براي راه اندازي يكي از حسابهاي شبكههاي اجتماعي آنها استفاده شده است. درست است به شما نمي گويد ممكن است اين ايميل درست باشد اما به طور قطعي اثبات يا رد مي كند كه ايميل براي راه اندازي يكي از حساب هاي اجتماعي هدف شما استفاده شده است. اگر به جاي رايانه خود عاشق ابزار نوشتن روي تلفن خود هستيد، حتما از اين ابزار استفاده كنيد.
اگر فقط از يك شبكه اجتماعي استفاده ميكنيد آن را به LinkedIn تبديل كنيد. جاي تعجب نيست زيرا اين تنها مكاني است كه مي توانيد بدون مسدود شدن حساب شما درخواست معرفي و كمك شغلي را درخواست كنيد.
بسياري از بهترين مشتريان در طول سالها با پيدا كردن نويسندگان در اينجا، از جمله شركت Fortune 500 (معتقدندشركتهاي بزرگ از موتور جستجوي LinkedIn براي يافتن فريلنسر استفاده مي كنند، نه Google). يك شبكه بزرگ بسازيد.
14. اسكايپ
ارتباط با مشتري در تماس هاي ويديويي هميشه براي ايجاد روابط نزديك بسيار عالي بوده است. در عصر انزواي كنوني، چيزي اساسي نيست. اسكايپ تماس هاي 1: 1 در سراسر جهان را آسان مي كند. سطح رايگان و پولي آيا لازم است تماس اسكايپ خود را ضبط كنيد؟ براي آن ، يك ابزار اضافي وجود دارد: ضبط تماس اسكايپ.
17. Zoom
اگر تيم مشتري بزرگتر از 25 نفر داريد كه بايد با آنها ملاقات كنيد ، براي تماس به جاي Skype از Zoom استفاده كنيد. به نظر استفاده از زوم راحتتر است. بهترين راه حل براي تماسهاي بين المللي به نظر مي رسد ، داراي يك ابزار ضبط شده داخلي است و بسته به سطح پرداختي كه انتخاب مي شود ، مي تواند تا 100 نفر را همزمان يا بيشتر مديريت كند. سطح رايگان به شما جلسات نامحدود با حداكثر 3 مهمان تا 40 دقيقه مي دهد.
ابزارهاي تجاري
15. Unroll.me
صندوق ورودي ايميل مسدود دشمن بهره وري نوشتن است. چرا رنج مي بريم ، وقتي اين ابزار مفيد به شما امكان مي دهد همه خبرنامه هاي خود را در يك ايميل واحد جمع كنيد؟ با افزودن مداوم آدرسهاي جديد به جمع آوري اطلاعات، از روزانه حدود 200 ايميل به تقريباً 20 ايميل خواهيد رسيد.
مديريت مشتري
16. آسانا
اگر نمي خواهيد روزانه 10 بار ايميل را چك كنيد ، در صورتي كه مشتري چيزي از شما مي خواهد؟ تعامل خود را به وظايف آسانا تبديل كرده و داشبورد خود را بررسي كنيد. ابزاري ساده همراه با مهلت تعيين شده ، جايي براي اظهار نظر ، شما مي توانيد يك مورد را به اعضاي ديگر تيم اختصاص دهيد - تيم خودم در دني آن را دوست دارم.
17. DropBox
آيا از تلاش براي ارسال پرونده هاي بزرگ از طريق ايميل خسته شده ايد و در بلاتكليفي گير كرده ايد؟ شما به DropBox نياز داريد. پرونده خود را در آنجا پاپ كنيد، يك پيوند براي مشتري خود به اشتراك بگذاريد. براي پروژه هاي مختلف پوشه درست كنيد و همه چيز را مرتب كنيد.
18. Slack
اگر به مكاني نياز داريد كه با مشتري بدون جابجايي ايميل مكالمه كنيد Slack ابزار خوبي است. اين ابزار به شما امكان مي دهد كانالهاي موضوعي ايجاد كنيد و هر شركت كننده مي تواند در موضوعات مرتبط خود مشترك شود و بقيه را ناديده بگيرد. اين اقدام بسيار بهتراز دريافت 50 ايميل "پاسخ دادن به همه" در مكالمه گپ ايميل است.
نكته آخر
اگر ديگران ميتوانند استفاده از راه حلهاي فني را ياد بگيرند، شما نيز ميتوانيد. اگر يك شخص غير فني باشيد از شكست در برابر فناوري جديد امتناع نورزيد اما به آرامي و مطمئناً، در طي زمان خواهيد آموخت كه چگونه از دهها ابزار مفيد نوشتن استفاده كنيد كه به شما كمك ميكند تا با مشتريان خود كار كنيد. شما ميتوانيد اين كار را انجام دهيد.